Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Співробітнику і керівнику: як вдало вписатися до нового колективу

Зміна роботи - це не тільки нові можливості, але і стрес, перебудова звичного укладу життя і не завжди приємні зміни.

На новому місці і керівнику, і рядовому співробітнику доводиться переживати непростий період адаптації, взаємодіяти з людьми з нової команди, вибудовувати робочі і дружні стосунки з нуля.

На підставі порад психологів і HR-фахівців, ми написали коротку інструкцію, яка допоможе вписатися в колектив швидко і з мінімальними суперечками.

  • "Хто володіє інформацією, той володіє світом"

З Натаном Ротшильдом, знаменитим фінансистом своєї епохи, якив заробив статки на новині про поразку Наполеона, не посперечаєшся.

Як успішний запуск нового товару на ринок починається з "промацування грунту", так і успішне входження в колектив має починатися зі збору інформації.

  • Що шукати?

Вам потрібно більше дізнатися про людей, з якими доведеться працювати, їхні звички, інтереси, таланти і слабкостях. Належить з'ясувати, які усталені порядки і правила діють в колективі (наприклад, спільний обід в сусідньому кафе, корпоративні зустрічі по п'ятницях, наради по понеділках і т.д.)

Джерелами інформації можуть стати балакучі секретарі, бухгалтери, менеджери, прибиральниці. Природно, частина інформації буде суб'єктивною, але ви завжди, включивши критичне мислення, відокремите домисли від фактів і з'ясуєте те, що вам цікаво.

Якщо вам не пощастило зустріти на офісній кухні людини, охочого до розмови, пошукайте інформацію в соціальних мережах. Профілі співробітників повідають про їхні захоплення, хобі, інтереси, цінності і допоможуть знайти підхід до кожного.

  • "Імідж якщо і не наше все, то наше дуже і дуже багато".

Завдання номер два - налагодити контакт, привернути до себе людей, знайти однодумців.

Як сформувати позитивний імідж і заручитися підтримкою колег? В першу чергу, використовуйте те, що у вас є: інформацію. Орієнтуючись на переваги і звички нової команди, організуйте неформальне знайомство. Сходіть в боулінг, постріляйте в тирі або просто посидьте в ресторані. Розповідаючи про себе, зробіть акцент на тому, що цікаво і може принести користь іншим співробітникам. В першу чергу тим, з ким вам доведеться близько контактувати і чия рука підтримки вам точно не завадить. Якщо вашою додатковою перевагою є знання бізнесу та управління, вивчені в рамках програми MBA в Україні, ви можете використати це для підвищення ефективності спілкування та співпраці з колегами.

Для керівника завоювати серця підлеглих життєво важливо. Якщо начальника не люблять, не поважають, не приймають всерйоз - чекай підкилимних ігор і тихого саботажу. Увімкніть чарівність, запасіться терпінням і почуттям гумору. Постарайтеся залучити на свою сторону лідерів думок. За ними підтягнуться інші.

  • "Спокій, тільки спокій!"

Співробітнику, який знаходиться в підпорядкуванні, адаптуватися трохи легше: на нього чекає посадова інструкція, більш-менш зрозумілий список обов'язків і, як правило, обмежене коло колег, з якими доведеться щодня взаємодіяти. Так, доведеться багато запам'ятовувати і записувати, питати і просити допомоги. Але, в більшості випадків, є трохи часу на розкачку і входження в курс справи.

Керівнику ж часто потрібно все перекроювати, змінювати або будувати з нуля.

Часу на розкачку ні у комерційного директора, ні у глави департаменту або відділу немає. Велика спокуса взяти шашку, рубонути з плеча: "Погано, все дуже погано, тепер робимо по-моєму".

Тут важливо зберегти спокій і баланс: впроваджувати зміни, контролювати роботу, питати з підлеглих по справедливості, але при цьому не віджимати, щоб не спровокувати негатив і бунт на кораблі.

Ви обов'язково все поміняєте і поліпшите, покроково, поступово, за підтримки співробітників після того, як заразите їх своєю цілеспрямованістю і мотивацією.


Диплом МБА в Україні

Триває набір в групу Міні МБА старт занять 16.09.2017