Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Мастер-класс "Кто сшил костюм?" 03.03.2015

Дата, час, місце проведення

Програма заходу

Реєстрація

3 березня 2015,

з 18:30 до 20:00

BSK, Університет КРОК Київ, вул. Лагерна, 30-32, ІІ-й поверх, ауд. 246

 

Майстер клас «Хто зшив костюм?»»

Яким має повинен бути маркетинг? Агресивним? Ледачим? Партизанським? Сарафанним? Екстремальним? Крапельним? Цифровим? - Маркетинг повинен бути простим і прибутковим! А для цього - нестандартним і високотехнологічним.

 

Вхід вільний. Попередня реєстрація обов'язкова.

Зареєструватися>

Чи розуміємо ми, що маркетинг в сучасному бізнесі повинен розглядатися як технологія заробляння грошей?
Чи завжди в основі пропозиції маркетингу компанії лежить вибір клієнтської цінності?
Як маркетинг втілює цінності в товар або послугу?
Який найбільш адекватний і зручний спосіб передавати цінність клієнтові?
Про це та багато іншого піде розмова на Майстер-класі «Хто зшив костюм?» відомого професіонала в області маркетингу Тамари Дзюби, викладача BSK.

Ми очікуємо побачити тих, хто: 

  •     відповідає за успішність і прибутковість маркетингу в компанії,
  •     хоче отримувати більше з меншими зусиллями,
  •     готовий до кар'єрного росту в сфері маркетингу,
  •     прагне першим дізнаватися про маркетингові новинки та впроваджувати їх,
  •     хоче побудувати свій особистий професійний бренд, 

Учасники також отримають інформацію про нову програму BSK «Технології ціннісного маркетингу», спеціально розроблену для тих, хто хоче успішно працювати як на В2С, так і на В2В ринках; і прагне оптимізувати свою діяльність із залучення й утримання клієнтів і доходів. Про це та багато іншого, Ви дізнаєтеся на Майстер-класі BSK