• Власники компаній та підприємці
• Заступники директорів з маркетингу та продажів
• Керівники, які будують свою кар'єру у великому бізнесі
• Старші менеджери з продажу
• Супервайзери
• Керівники, які будують системний стійкий бізнес
2 години
• Зміна поведінки споживача - вплив Інтернету
• Діджіталізація бізнесів як відповідь на зміну споживача
• Цикл закупівель vs цикл продажів: важливість та роль синхронізації
• Маркетинг inbound vs outbound: чому майбутнє за інбаунд, і як його запустити
• Активності маркетингу та продажів: розподіл за етапами циклу продажів, оптимізація
• Моделі продажів: 1.0 vs 2.0 - все відмінності
3 години
• Огляд основних тактик діджитал: Веб-маркетинг, Е-мейл, Соціальні мережі, SEO (пошукова оптимізація), Реклама он-лайн, Контент-маркетинг
• Структура та функціонал сайту компанії, що продає
• Інтеграція он-лайн та оф-лайн тактик. Мультиканальний маркетинг
• Організація кампаній
2 години
• Оцінка ефективності різних тактик. KPI діджитал тактик.
• Ліди як основний показник операційної діяльності маркетингу. Проблеми кількості та якості лідів
• Організація лідогенераціі силами маркетингу
• Основні техніки захоплення лідів
• Інструментарій лідогенераціі. Програмні інструменти
Бізнес-тренер: Олександр Юрчак - запрошений викладач BSK, директор компанії B2B Ray, експерт з питань В2В маркетингу та продажів. Спеціалізація у В2В - розробка маркетингових та комерційних стратегій, продакт-менеджмент, канали продажів, вирівнювання маркетингу та продажів, управління лідами, контент-маркетинг, автоматизація завдань маркетингу.
Дати: 16, 18 серпня 2016, 18:30 - 21:30
Вартість: 1700 грн. Діє акція: при реєстрації на тренінг - знижка 7%
Місце проведення занять: м Київ, вул. Лагерна, 30-32, ауд. 309, Університет "КРОК".