Менеджмент
Ваших
Амбіцій

BSK - партнер конференціі «Контент-маркетинг В2В - 2016»

Конференція "Контент-маркетинг В2В - 2016"

Контент-маркетинг стає окремим напрямком маркетингу В2В, який сьогодні визнають та використовують на заході 99% маркетологів. Якісний контент має пронизувати комунікації та взаємодії на всьому життєвому циклу клієнта, - відповідно він має бути різноманітний та релевантний.

В Україні в В2В ще на початку шляху. Стан контент-маркетингу є початковим і на якісний контент існує справжній голод в більшості В2В ринків, - перш за все в високотехнологічних та промислових сегментах. Але і в нас вже є перші ластівки - інноватори, успішні кейси та приклади. Це яскраво показала 1-ша конференція в минулому році.

Цього року ми хочемо акцентувати на найбільш проблемних зонах маркетингу В2В, де наявність якісного контенту є критичною - це залучення споживача та ідейне лідерство.

Запрошуємо керівників середніх та великих підприємств, маркетинг-директорів та фахівців з маркетингу та продажу В2В. Для вас спланована насичена, цікава програма, зустрічі з провідними експертами, а також чимало цікавинок ДО та ПІСЛЯ конференції. Завдяки конференції, ви можете реально зрушити ваш стан справ в цій області і вже незабаром побачити віддачу в бізнес-результати.

Організатор конференції - клуб B2B Ukraine. Захід проводиться за підтримки генерального спонсора компанії Terrasoft, офіційного спонсора компанії Interpipe, а також - Української асоціації маркетингу.

Що ви можете отримати від участі в конференції

  • Побачити кращі вітчизняні практики та кейси  

  • Зрозуміти власний рівень та можливі пріоритети  розвитку

  • Побачити та познайомитись з першими провайдерами послуг 

  • Отримати багато нових ідей та знань

  • Залучитись до спільноти професіоналів В2В

Детальніше >>

Програма конференції "Контент маркетинг В2В-2016"

 

16 листопада, м. Київ, офіс Terrasoft

8:30

Початок реєстрації

9:15

Вступне слово від організаторів та спонсорів заходу

9:30

Стан В2В контент-маркетингу в Україні: прогрес, досягнення, виклики, - згiдно результатiв опитування. Дмитро Роденко, Міжнародна маркетингова група / Олександр Юрчак , B2B Ray, Україна

10:15

Дігиталізація в В2В / CEM / роль контенту. (спікер від Terrasoft, - уточнюється)

10:45

Контент - як засіб лідогенерації та продажу. Станіслав Шум, Top Lead

11:15

Кава-брейк, нетворкинг

11:45

Як залучати клієнтів з допомогою виставок та конференцій. Людмила Новак, СМО "Інтерпайп"

12:15

Кращі практики та досвід TexTerra ,  Владімір Шумов, CSO TextTerra 

12:45

Панельна дискусія "Головні фактори якості контенту на складних В2В ринках" (Станислав Шум, Владімір Шумов, Катерина Єрошина)

13:15

Перерва на обід

 

Cекція "Ідейне лідерство - як основа якісного контенту в В2В"

Секція "Техніки, методи, технології в контент-маркетингу"

14:15

"Вірю-не вірю" або як зробити контент, якому довіряють. Ольга Корнева, СМО "Белтімпорт"

Головні помилки контент-менеджерів в текстах та як їм запобігати. Катерина Єрошина, Мінськ

14:45

Побудова ідейного лідерства на складних ринках: методи та кращі кейси в В2В. Юрчак Олександр, СЕО B2B Ray /АППАУ

Як швидко стартувати з контент-маркетингом в новій компанії. Сергій Власов Маркетинг менеджер, Home systems

15:15

Роль контенту в створенні ідейного лідерства. Марина Тропак, Danfoss TOV

Технології автоматизації маркетингу на службі контент-менеджера.Terrasoft, спікер уточнюється

15.45

Як зробити ефективний портрет buyer persona, спікер визначаються

Як правильно робити меппінг контенту та користуватись ним, спікер визначається

 16.15

Кава-брейк, нетворкинг

16:45

Підсумки конкурсу "Кращі кейси контент-маркетингу в В2В 2016"

17.00

Панельна дискусія "як залучити СЕО до генерації ідей та контенту" 

17:30

Вечірній коктейль. Нетворкинг. Відвідання офісу компанії "Terrasoft"

 

Організатори пропонують вигідні та гнучкі умови

Кількість учасників від однієї організації

до 10 жовтня

До 30 жовтня

З 1 до 16 листопада

1 персона, грн

1500

1900

2500

3 та більше, грн.

1200

1600

2100

 

З урахуванням зайнятості, а також специфіки тем конференції, ми вводимо спеціальну опцію для керівників організацій та продуктових менеджерів - для відвідання секції "Ідейне лідерство" в 2-ій половині дня вартість всього 1000 грн. При реєстрації - вкажіть в промо-коді "2-га половина".

Питання по участі в конференції, співпраці та партнерству -

Тетяна Фрезе tafreze(at)gmail.com +380 95 561 81 55

Інші питання - info(at)b2b-insight.com