Менеджмент
Ваших
Амбіцій

5 секретів успішної команди: як отримати і утримати потрібного співробітника

Кажуть, кадри вирішують все. Особливо якщо це цінні кадри, за якими ведуть полювання ейчари десятка компаній.

Дістати таких "зірок" нелегко: в хід йдуть і солідні матеріальні мотиватори, і нематеріальні бонуси. А утримати буває ще складніше.

Якщо людина усвідомлює свою цінність, вам доведеться постійно підкидати дрова у багаття його мотивації, щоб бажання співробітника бути частиною вашої команди не згасло.

Що може служити тим гачком, який зачепить і утримає цінного працівника від втечі до конкурентів?

Ми подумали і запропонували свій варіант 5-ти таких факторів.

Мудре керівництво

Найпростіший спосіб зберегти співробітника - бути керівником, від якого він не піде. Якщо на чолі стоїть справедлива, відкрита і передбачувана людина, слова якої не розходяться з її справами - є великі шанси зібрати навколо себе монолітний колектив, кожен член якого працює на результат. Причому робить це не під тиском начальства, а за покликом серця, усвідомлюючи власну значущість і місце в команді, розуміючи, за що може послідувати справедливе стягнення, а за що очікувати заслуженої нагороди.

Комфорт

За статистикою, умови і графік роботи для третини трудящих мають таке ж значення, як розмір зарплати. Зручні меблі, затишний кабінет, необхідне для роботи обладнання, чай, кава, "тістечка", гнучкий час обіду, можливість зробити перерву або взяти додатковий вихідний - ось невеликий список тих самих дрібниць, які роблять офісне життя комфортним і змушують цінувати своє місце.

Можливість зростання і руху по кар'єрній драбині

Якщо вам вдалося зібрати таланти - створіть умови для їх розвитку. Для як мінімум половини співробітників вирішальний фактор при виборі місця роботи - можливість вчитися, рости і просуватися по кар'єрній драбині. Оплачуючи відвідування конференцій, курсів, семінарів, організовуючи внутрішнє навчання і поступово розширюючи межі обов'язків члена команди, ви заповнюєте його основні потреби. Звичайно, залишається ризик, що ви вкладете сили і час в людину, а вона все одно піде. Але якщо стримувати його розвиток і не відкривати ніяких перспектив - вона покине колектив з більшою ймовірністю.

Більше свободи і залученості

Особливо це критично для професій, так чи інакше пов'язаних з творчістю. Для людей творчих професій важливий драйв, захопленість роботою і відсутність постійного тиску. Дозвольте фотографам, дизайнерам, художникам пензлика і слова час від часу працювати віддалено або ловити подих музи не з 9 до 17, а в зручні для них години, не стійте над душею, контролюючи кожен крок (для цього є планувальники завдань) - і, крім підвищення продуктивності, ви отримаєте істотне зростання лояльності.

Нематеріальне стимулювання

Проста людська похвала, визнання заслуг - то, чого так не вистачає в більшості колективів. Дайте зрозуміти своїм людям, що речі, які вони роблять - важливі. Скажіть профі, що він - профі. І так, ніколи не використовуйте методи демотивації як "батога", покарання за помилки. Так чи інакше, помиляються всі, а одна публічна "порка" може миттєво позбавити вас цінних кадрів.

Приєднуйтеся до програми Knowledge management - першої програми про управління знаннями

Тренінги та семінари бізнес-школи КРОК