Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Програма «Технології ціннісного маркетингу»

Програма «Технології ціннісного маркетингу»


Група формується 

Філософія програми

Коли мова заходить про внесок маркетингу в діяльність компанії, а не про креатив заради креативу, з'являється необхідність у технологіях створення і вимірювання його результату. Адже ми розуміємо, що сучасний болід складається не з відра гайок, відра болтів, чотирьох коліс і купи блискучих прикольних штучок.

Якщо політ повинен бути швидким, і це забезпечується супертехнологіями, то яким повинен бути маркетинг? Агресивним? Ледачим? Партизанським? Сарафанним? Екстремальним? Крапельним? 

Ні. Маркетинг повинен бути простим і прибутковим! А для цього - нестандартним і високотехнологічним. 

Ці технології ви отримаєте в курсі «Технології ціннісного маркетингу», в якому вперше на відміну від усіх навчальних програм, маркетинг розглядається як технологія заробляння грошей, в основі якої лежить вибір клієнтської цінності, втілення цієї цінності в товар або послугу та передача цієї цінності клієнту адекватним для нього способом. 

Розуміння і володіння цією технологією дозволить вам успішно працювати як на В2С, так і на В2В ринках, допоможе оптимізувати свою діяльність, залучити та утримати більше клієнтів, залучити більше доходів, зробити маркетинг простим і прибутковим.

Під час даного курсу Ви отримаєте нові навички в стратегічному маркетинговому плануванні, дізнаєтеся про поведінку споживачів, навчитеся будувати міцні відносини з Вашими клієнтами та споживачами, освоїте інструменти управління ризиками та багато іншого  

Цільова аудиторія

Вам обов'язково треба записатися на курс, якщо ви: 

  • Відповідаєте за успішність та прибутковість маркетингу в компанії;
  • Хочете отримувати більше з меншими зусиллями;
  • Готові до кар'єрного зростання в маркетингу;
  • Прагнете першими дізнаватися про маркетингові новинки та впроваджувати їх;
  • Хочете побудувати свій особистий професійний бренд. 

Вартість навчання: 4500 грн.
Вартість одного навчального дня формату вихідного дня: 700 грн.

Навчання починається за умови формування групи

Місце проведення: Головний корпус Університету КРОК

Формат занять:

  • вечірній - 18:30 – 21:30, дні занять: вівторок, четвер
  • або «інтенсивний уікенд», по суботах з 10.00 до 16:30

Що ви отримаєте на курсі

  • Технологічний погляд на маркетинг та його роль у створенні прибутку компанії;
  • Розуміння того, як ваші клієнти приймають рішення, як впливати на прийняття рішень і як не потрапляти в «ментальні пастки»;
  • Технологію створення товарів абсолютної якості по-японськи;
  • Знання, як генерувати та вирощувати своїх клієнтів;
  • Можливість вимірювати лояльність клієнтів не на «око», а за допомогою вимірних показників;
  • Технологію створення корпоративного бренду компанії;
  • Знання трендів - 2015 в маркетингових комунікаціях та вміння створювати і вбудовувати digital - комунікації в загальний план просування.

Роздаткові матеріали

Слухачі отримують персональний комплект навчальних матеріалів кожного з модулів, робочі зошити, технічне обслуговування, доступ до інформаційних ресурсів Бізнес Школи КРОК, які входять у вартість навчання. Крім того, можна додатково придбати авторські розробки, посібники та підручники з дисциплін управлінського аудиту та консультування від тренерів програми.

Сертифікація

По закінченню програми слухачі отримують Сертифікат та Свідоцтво державного зразка.

Зразки

Зміст Програми «Технології ціннісного маркетингу»

Тема модуля

Викладач

Створення цінності для клієнта. Ефективні клієнтські технології.

Тамара Дзюба

Створення нових конкурентних переваг. Нейроекономіка. Нейромаркетинг. Нейроменеджмент.

Марія Нестерова


Маркетингові дослідження та поведінка споживачів.

Маркетинг лояльності та управління взаємовідносинами з клієнтами.

Дмитро Роденко

Інтернет-стратегія компанії.

Ельдар Нагорний

Ефективність маркетингових інвестицій і бюджетування.

Ярослава Меленевська

Стратегія і лідерство в маркетингу.

Стратегічний маркетинговий план.

Тамара Дзюба

Презентація та захист індивідуальних проектів.

Викладачі

реєстрація на участь в програмі