Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Мистецтво мерчандайзингу. Нейромаркетинг. Нейроменеджмент.

Мистецтво мерчандайзингу. Нейромаркетинг. Нейроменеджмент.

НАЗВА БЛОКУ. ОСНОВНІ ТЕМИ.

Тема 1 . МЕРЧАНДАЙЗИНГ ЯК ПРИКЛАДНИЙ ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГУ

  • Роль та місце мерчандайзинга в сучасному маркетингу. Його вплив на продажі.
  • «Три кіта»,що роблять продажу потенційно можливою: наявність (запас),видимість, доступність продукта.
 

Тема 2. ЩО ГЕНЕРУЄ ПОКУПКУ ТА ЯК УПРАВЛЯТИ ВИБОРОМ ПОКУПЦЯ

  • Як визначити оптимальний асортимент, враховуючі власні корпоративні стандарти, фізичні можливості точки продажів, фінансову доцільність, асортимент конкурентів
  • Технології, що продають Ваш продукт:
    • закони «Фігури та фону», «Рівня очей», «Мертвої зони», «Групування», «Переключення уваги», «7 ± 2»
    • закони зорового сприйняття кольору та освітлення
    • секрети створення привабливості продукту
 

Тема 3. ЯКИМ ЧИНОМ ОРГАНІЗУВАТИ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПРОСТІР ЕФЕКТИВНО

  • Як забезпечити видимість та зовнішню привабливість торговельної точки для потенційного покупця
  • Ефективність торговельного простору : інтер»єр, номенклатура, розміщення торгового та демонстраційного обладнання, ефективне розміщення постійних та тимчасових рекламних матеріалів
 

Тема 4. МЕРЧАНДАЙЗИНГ ПРОДУКТІВ ТА ПОСЛУГ

  • Особливості мерчандайзинга Продукту (товару)
  • Мерчандайзинг Послуг
  • Кросс-мерчандайзинг, поняття фейсингу, ефективне розміщення POSM, персонал магазину
  • Вибір варіантів викладки: вертикальний, горизонтальний, по функціоналу, по ціні, по брендам
  • Розробка планограми
  • Забезпечення успішності маркетингових дій по просуванню
 

Тема 5. КРЕАТИВНІСТЬ ТА ІНОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ВПЛИВУ НА ПОКУПЦЯ В ТОРГОВЕЛЬНІЙ ТОЧЦІ

  • Розвиток креативності
  • Нейробіологія та поведінкові реакції людини:
    • нейромаркетинг
    • візуальне сприйняття (колір, освітлення) та тактильні відчуття
 

Підведення підсумків. Зворотній зв'язок.