Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Філософія програми

Коли мова заходить про внесок маркетингу в діяльність компанії, а не про креатив заради креативу, з'являється необхідність у технологіях створення і вимірювання його результату. Адже ми розуміємо, що сучасний болід складається не з відра гайок, відра болтів, чотирьох коліс і купи блискучих прикольних штучок.

Якщо політ повинен бути швидким, і це забезпечується супертехнологіями, то яким повинен бути маркетинг? Агресивним? Ледачим? Партизанським? Сарафанним? Екстремальним? Крапельним? 

Ні. Маркетинг повинен бути простим і прибутковим! А для цього - нестандартним і високотехнологічним. 

Ці технології ви отримаєте в курсі «Технології ціннісного маркетингу», в якому вперше на відміну від усіх навчальних програм, маркетинг розглядається як технологія заробляння грошей, в основі якої лежить вибір клієнтської цінності, втілення цієї цінності в товар або послугу та передача цієї цінності клієнту адекватним для нього способом. 

Розуміння і володіння цією технологією дозволить вам успішно працювати як на В2С, так і на В2В ринках, допоможе оптимізувати свою діяльність, залучити та утримати більше клієнтів, залучити більше доходів, зробити маркетинг простим і прибутковим.