реєстрація на участь в програмі приєднатися до модуля
Бізнес-тренер: Дзюба Тамара Володимирівна
Практикуючий тренер, консультант з маркетингу Бізнес школи «КРОК», викладач кафедри бізнес-адміністрування та управління проектами Університету «КРОК». Досвід проведення бізнес-тренінгів більше 8 років. Сертифікований бізнес-тренер. Автор і розробник курсів: «Стратегічний маркетинг», «Тактичний маркетинг», «Маркетинг-менеджмент» та інших. Автор семінарів-практикумів: «Маркетинг. Перезавантаження» ,«Стратегія і тактика рекламної діяльності на підприємстві малого бізнесу» ,«Спецназ по імені МАРКЕТИНГ» та інших. Має міжнародний сертифікат NEO-брендингу (Німеччина, Данія та країни Європи). Практикуючий маркетолог (стаж 20 років). Розроблено 11 успішних маркетингово-консалтингових проектів.
Рефлексія на тему: куди витікають маркетингові бюджети?
Висновки: повертаємося до суті маркетингу.
Темп-лекція «Ланцюжок вибору, втілення та передачі цінності».
Кейс 1. «Ідеальна маркетингова машина».
Темп-лекція «Вибір цінності».
Кейс-Гра «Маркетингові фанти», групова робота.
Темп-лекція «Втілення цінностей».
Кейс 2. «Пов'язані одним ланцюгом», групова робота. Обговорення кейсу.
Темп-лекція «Передача цінності».
Кейс 3. «Історія падіння держави», групова робота. Презентація рішень.
Підведення підсумків.
Очікувані результати від майстер-класу: