Management
Your
Ambitions

Семінар-практикум "Менеджмент і стратегія для агросектора"

Кількість учасників

Група до 20 осіб

Цільова аудиторія

Керівники вищої та середньої ланки

Індустрія

Аграрний сектор, сільське господарство

Тривалість

17-18 листопада

Вартість

4500 грн.

реєстрація

Чому варто вибрати цю програму?

Тому що конкуренція в аграрному секторі досить висока. Для успішної реалізації стратегії, необхідно чітко сформулювати цілі і завдання компанії, потім делегувати їх всім співробітникам компанії. Одночасно менеджери повинні розуміти і використовувати унікальні конкурентні переваги компанії і в цьому ми Вам допоможемо: Програма поєднує теоретичні аспекти з практичними, адаптованими під потреби компаній, які працюють в аграрному секторі економіки.

Мета програми

  • Каскадування стратегії і місії компанії;

  • Звірка планових цілей і завдань з поточною реальністю;

  • Аналіз конкурентів і створення конкурентної переваги на ринку;

  • Створення команди однодумців, які мають єдиний понятійний апарат;

  • Підвищення управлінської результативності на груповому та індивідуальному рівні;

  • Формування ефективних функціональних систем управління;

  • Підвищення якості процесу впровадження, обліку та контролю виконання стратегічних цілей і завдань;

  • Стратегічне планування і бюджетування;

  • Основні показники ефективності роботи компанії (KPI);

Програма розглядає дві важливих складові для оцінки поточного стану в компанії: 

  • динаміку розвитку Вашого сегмента агробізнесу, вибудовування стратегії, формування цілей і задач менеджменту компанії
  • вплив і залучення менеджменту в стратегічні процеси для успішного розвитку компанії.

Компанія і її конкурентні переваги на ринку - в першій частині програми даються знання і розуміння:

  • про принципи формування і каскадування стратегії і місії компанії, аналіз конкурентів;

  • яким чином формується конкурентна перевага, яка дозволяє клієнтам виділити компанію, її товар і послуги.

  • чому менеджмент компанії є провідником і реалізатором стратегічних цілей і завдань.

У другій частині, розглядаються аспекти прийняття рішень, впровадження та контролю. Розглядаються управлінські процеси і основні показники ефективності роботи.

Програма семінару-практикуму

День 1.

Практичні завдання

Принципи стратегічного управління, стратегія і місія компанії.

Обговорення

Стратегічний аналіз і його види.

Діагностика стратегічного положення компанії

на ринку.

SWOT аналіз

Аналіз ринку і конкурентів. Порівняння і вироблення унікальних конкурентних переваг.

Робота в групах з наступною презентацією та обговоренням

Звірка стратегічних цілей і завдань. Каскадування

їх відокремленим підрозділам і співробітникам.

Аналіз виконання поставлених цілей і завдань.


Короткострокова і довгострокова стратегії.

Створення виразного бачення майбутнього організації в стратегічній перспективі, зв'язок цілей і завдань зі стратегією.


Управління змінами - новий вимір в системі координат сучасного бізнесу.

Залучення співробітників до процесу постійних змін та удосконалення бізнес - процесів.

Головні виклики і трансформація свідомості.

Бізнес-кейс, відео, обговорення

День 2.

Практичні завдання

Професійний менеджмент vs успішна компанія.

Ефективний керівник: ключові навички і компетенції.

Етапи розвитку компанії:

  • На якому етапі знаходиться Ваша організація?

  • Яким Ви бачите майбутнє Вашої компанії?

  • З чого складається ваш робочий день?

  • Наскільки добре Ви знаєте своїх співробітників і підлеглих?

  • Який Ваш стиль керівництва?

 

Дискусія

Відео кейс

Процес прийняття рішень.

Контроль за виконанням рішень.

Стратегії контролю дій.


Поняття і функції планування і бюджетування.

Причини неефективних дій.

Формування системи контрольних показників ефективності роботи компанії (KPI).

Фіксація основних KPI, аналіз їх впливу на досягнення цілей і завдань.

Налагодження комунікаційних потоків в компанії.

Процес бізнес-комунікації та його основні елементи.

Канали і засоби, види і форми ефективної комунікації.

Ключові комунікативні компетенції керівника і його особиста ефективність.

Навички надання зворотного зв'язку.

Вправа "Надання розвиваючого зворотного зв'язку"

Результативна система мотивації при впровадженні стратегії, каскадуванні цілей і завдань.

Прості правила мотивації. Типові помилки.


 

 

Тренер, контент-лідер

Олександр Подденежний, МВА, PhD

Для участі в програмі запрошуються гест-спікери

Вартість програми і знижки

Повна вартість 4500 грн.

За участю 2-х осіб від компанії вартість -4200 грн.

За участю 3-х і більше осіб від компанії вартістю 4000 грн.

У вартість входить:

  • авторський навчальний комплекс з роздатковими матеріалами, презентаціями, завданнями, кейсами, статтями та іншими навчальними матеріалами, підготовленими викладачем
  • кава-паузи
  • обід
  • адміністративний супровід
  • сертифікат

реєстрація