Де і коли: четвер 09 червня. З 19:00 до 21:30, вул. Еспланадна 28, оф.6
Ви вирішили провести івент - фестиваль, ярмарку, конференцію, виставку, форум або концерт?
Хочете, щоб організація подій приносила вам постійний дохід?
Вам потрібні івенти, для збільшення знання про бренд?
У вас вже є досвід організації заходів - але він не оправдав очікування?
І ви задумалися - як же досягти результату (аншлагу і прибутку) який, відповідав би очікуванням?
Якщо ви хочете:
Розповісти про подію максимальній кількості потенційних клієнтів
Зацікавити цільову аудиторію відвідати івент
Продати всі квитки на вашу подію
Тоді реєструйтесь на цей майстер-клас!
На цьому майстер-класі ви знайдете відповіді на запитання:
Які інструменти залучать відвідувачів
Кого і на яких умовах можна взяти партнером
Що і як необхідно говорити цільовій аудиторії
Де шукати відвідувачів
Як порахувати і оптимізувати бюджет
Програма майстер-класу:
Проблематика івентора, задачі івентора
Визначення ЦА та її інсайтів
Канали комунікацій
Генерація "рекламного магніту" для івенту
Робота з каналами - оптимізація бюджетів
Маркетингові інструменти
Контент-план - створення та підсилення
Робота на івенті - "особистий маркетинг"
Автор курсу:
Петро Савич, маркетолог, бізнес-консультант з питань побудови системи маркетингу і продажів малого та середнього бізнесу. Засновник компанії "Sales Marketing System". Автор методики SOLDOUT-MARKETING Total Sales Program, яка включає в себе інструмент-практикум "Івент-маркетинг".
Провів понад 100 тренінгів, майстер-класів та публічних виступів, які прослухали майже 11.000 чоловік.
Регулярно проводить приватні консультації з маркетингу для власників і топ-менеджерів підприємств, розробляє алгоритми продажів і внутрішню маркетингову документацію для представників малого та середнього бізнесу.
Якщо залишились питання - задавайте їх по телефону (044)337-76-51
Для партнерів та клієнтів BSK надаються квитки зі знижкою 30%, промо-код BSK